Na první letmý pohled by to mohlo vypadat i tak, že je vlastně vše téměř v pořádku. Bohužel tomu tak není.
Nikoli malou vadou na kráse je rychlost, se kterou registr pracuje. Měl totiž práci usnadnit a urychlit. Realita je taková, že pracuje, eufemisticky řečeno, mnohem pomaleji, než původní stará verze. Některé údaje zcela chybí, mnohé se musí doplňovat ručně a v neposlední řadě si regiony ztěžují na velmi dlouhou zpětnou odezvu z centra. Výsledkem je, že daleko větší počet úředníků odbaví o hodně méně klientů. Navíc se na řadu z nich vůbec nedostane, protože, použijeme-li slova Járy Cimrmana, jednotlivé pobočky zamykají hlavní vchod, případně již dopoledne přestanou vydávat pořadové lístky.
Úředníci, kteří s registrem denně pracují, si navíc ztěžují na nedostatečné proškolení. Učili se prý na jakési betaverzi, která je odlišná od té současné. Na nedostatečném proškolení by nebylo nic divného, pokud bychom nevěděli o vzájemném propojení registrů více než půl roku dopředu. Již půl roku se v souvislosti s registrem vozidel zároveň hovoří o mnoha problémech. V létě navíc nasadilo ministerstvo mobilní týmy, které měly za úkol pomáhat a školit. Proč se tak nedělo, ví zřejmě jen příslušní ministerští manažeři.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz