Vláda teď může ve statistikách vykazovat jak je úspěšná z hlediska rozsahu dálniční sítě. “To že se v republice nestaví, že dopravní stavebnictví pomalu ale jistě krachuje, že firmy a projektanti propouští kvalifikované zaměstnance, že se nedočerpají evropské peníze v resortu dopravy, že chybí peníze na opravy silnic a obchvaty měst, to jsou problémy, které nezmizí. To jsou témata, kterými by se na Ministerstvu dopravy měli zabývat. Je však jednoduší řešit a medializovat prkotiny, než věci, které vyžadují dlouhodobý a především strategický plán a stoprocentní nasazení,“ doplňuje Chovanec.
Překreslení silniční sítě je podle Chovance jen technická změna. „O tomto novém pojetí se u nás vede debata již několik let a Pavel Dobeš tak nepřišel s ničím objevným. Navíc označení silnice typu R je v Evropě naprosto neznámé a matoucí. Normální uživatel opravdu mnohdy nezjistí, jestli je na dálnici nebo na rychlostní silnici. Z tohoto úhlu pohledu je tak sjednocení názvů s ostatními evropskými státy možné přivítat,“ uzavírá Milan Chovanec
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz