Pavel Dobeš se postavil jasně za zachování hlavní budovy nákladového nádraží a negoval tak dosavadní postoj Českých drah, které se odvolaly na Ministerstvo kultury proti prohlášení tohoto objektu kulturní památkou. Ministr dopravy se také postavil proti vizi prodloužení Olšanské ulice v koridoru dožilé železniční trati, jak ji naplánoval Útvar rozvoje hlavního města Prahy. Jasně tím dal tedy najevo, že přebírá otěže řešení problematiky okolo rozvoje tohoto území. A řada otázek s tím spojených již nesnese velkého odkladu.
Především budeme očekávat s jakým návrhem řešení přijde pan ministr v otázce dopravní obslužnosti . Koněvova třída, Vinohradská i ulice Jana Želivského již doslova přetékají auty, která ničí životní prostředí v Praze 3 a působí občanům městské části řadu problémů. Proto řešení právě tohoto problému již nesnese prodlení. Stejně tak, jako samo řešení problému s chátrající obří funkcionalistickou budovou Nákladového nádraží Žižkov.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Praha3.cz