Přestože její hospodaření nepatří mezi nejúspěšnější a sama pojišťovna již několikrát upozornila na chybějící finanční rezervy, nedělá mnoho pro to, aby její klienti byli spokojeni. Nemusí, systém přestupu k jiné pojišťovně není jednoduchý, navíc mnoho lidí, hlavně těch starších, má z jakékoli zásadní změny obavu.
Veřejností naposledy otřásl případ ženy, které VZP odmítla proplatit nutnou operaci s odůvodněním, že předchozím léčením jiných pacientů lékaři překročili stanovený limit, poukazovaný příslušné nemocnici. Úředníci rozhodují od stolu, podle tabulek, formálně správně a dle zákona. Jistě nemohou každý jednotlivý případ podrobně zkoumat, nicméně přidat k rozhodnutí trochu zájmu na úkor rychlosti úředního výkonu by jistě neškodilo, zvláště zaplatila-li tato žena na zdravotním pojištění za svůj život více jak půl milionu korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LIDEM