Vostrá (KSČM): Ach, ten marketing

19.01.2012 11:49 | Zprávy

Vyjádření poslankyně Parlamentu ČR Miloslavy Vostré.

Vostrá (KSČM): Ach, ten marketing
Foto: KSČM
Popisek: Miloslava Vostrá

Předseda ČSSD Bohuslav Sobotka si vzal 90 tisíc rukojmí. Zdá se, že ČSSD, vedené Bohuslavem Sobotkou, už delší dobu dochází dech. Množí se aféry, chybí nápady, vytrácí se levicovost ve prospěch námluv s TOP 09. A tak se ČSSD rozhodla hrát na efekt. Zneužila naštvanosti občanů na vládu a počátkem loňského listopadu uspořádala petici. 90 tisíc lidí připojilo svůj podpis a vůbec netušilo, že se stane obětí Sobotkovy marketingové akce. Předseda ČSSD „ověnčený“ aférami, to teď má jednodušší. Má problém? Rychle vytáhne 45 kilo podpisů a hups s nimi na tiskovku. Na konci listopadu, tento týden a možná i někdy příště. Až to „rupne“ s OKD nebo MUS? Vůči občanům nefér, ale účel světí prostředky, že, pane předsedo?

Ing. Miloslava Vostrá, poslankyně Parlamentu ČR

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: KSČM

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Mnichov

Pane doktore, rád bych si ujasnil váš postoj k české otázce a k Benešovým dekretům. Několikrát jste přidal rovnítko mezi Mnichovem a postojem některých reprezentantů bývalé opozice ve vztahu k Ukrajině. Prosím o vysvětlení. Děkuji

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): USA předkládají mírový plán. Evropa selhává

8:05 Vích (SPD): USA předkládají mírový plán. Evropa selhává

Americký mírový plán pro Ukrajinu, který nedávno pronikl do mezinárodních médií, představuje první s…