Vostrá (KSČM): Ach, ten marketing

19.01.2012 11:49 | Zprávy

Vyjádření poslankyně Parlamentu ČR Miloslavy Vostré.

Vostrá (KSČM): Ach, ten marketing
Foto: KSČM
Popisek: Miloslava Vostrá

Předseda ČSSD Bohuslav Sobotka si vzal 90 tisíc rukojmí. Zdá se, že ČSSD, vedené Bohuslavem Sobotkou, už delší dobu dochází dech. Množí se aféry, chybí nápady, vytrácí se levicovost ve prospěch námluv s TOP 09. A tak se ČSSD rozhodla hrát na efekt. Zneužila naštvanosti občanů na vládu a počátkem loňského listopadu uspořádala petici. 90 tisíc lidí připojilo svůj podpis a vůbec netušilo, že se stane obětí Sobotkovy marketingové akce. Předseda ČSSD „ověnčený“ aférami, to teď má jednodušší. Má problém? Rychle vytáhne 45 kilo podpisů a hups s nimi na tiskovku. Na konci listopadu, tento týden a možná i někdy příště. Až to „rupne“ s OKD nebo MUS? Vůči občanům nefér, ale účel světí prostředky, že, pane předsedo?

Ing. Miloslava Vostrá, poslankyně Parlamentu ČR

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: KSČM

Návrat Ukrajinců

Jste pro, aby se boje schopní muži vraceli na Ukrajinu, aby bránili svou zem na místo toho, abychom jim poskytovali azyl?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Novinky ve volebním systému jasně utlačují menší kraje

11:17 Vích (SPD): Novinky ve volebním systému jasně utlačují menší kraje

Karlovarský a Liberecký kraj připravily volební inovace o celé tři poslanecké mandáty. Jen čtyři pos…