Paní Bobošíková, v neděli jste ve svém pořadu zveřejnila nové informace o financování kampaně hnutí STAN. Co jste zjistila?
Pohled na volební účet STANu je jako nahlédnutí do zákulisí předražené reklamy na výrobek, který nikdo nepotřebuje, ale všichni ho znají. Třeba společnost STEM, která každý týden dodává průzkumy pro CNN Prima News, dostala od STANu v červnu skoro čtvrt milionu korun. Oficiálně za „bleskový výzkum“ a „diskusní skupiny“. Zrovna v době, kdy se STANu v médiích začíná výrazně dařit. To samo o sobě by už stálo za pozornost, ale to hlavní teprve přijde. Osm a půl milionu korun totiž odteklo na účet slovenského tandemu Burger a Repa. To jsou ti samí marketéři, kteří vyleštili Zuzanu Čaputovou, vybrousili Petra Pavla a prodali ho veřejnosti jako čokoládovou tyčinku. A teď si je STAN najal pro Víta Rakušana.
Čokoládová tyčinka? Můžete tu přirovnání vysvětlit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Výborný