Už delší dobu obesíláte školy v České republice a varujete je před projekty jako například Edison, které podle vás jednostranně informují žáky i studenty nejen o muslimské kultuře. Slyšela jsem, že stále více škol od podobných projektů upouští. Jaké máte informace?
Ano, je tomu tak. Za naší prací jsou vidět výsledky a dostávají se k nám informace především od rodičů dětí té které školy, že o program Edison již ve škole nemají zájem. Těší nás to obzvláště u škol, kde byl dříve Edison oblíben; je tedy vidět, že nejen rodiče, ale i někteří kantoři a ředitelé škol prokoukli, o co u multikulturně zaměřených akcí tohoto typu doopravdy jde a že jejich primárním cílem je podsouvat do mysli našich nejmenších multikulturní ideologii, která v sobě nese velká rizika – a navíc je to politický směr, což ve školách nemá co dělat. Nutno ale dodat, že to není jen o Edisonu. Do škol se tlačí další podobně zaměřené neziskové organizace s pochybnými programy. Všechny mají kromě finančního profitu v podobě různých grantů jediný cíl – pokřivit a deformovat zdravý úsudek těch, kteří si ho pro svůj život teprve vytvářejí. Bohužel, ale ještě je stále mnoho rodičů, kteří v multikulturně vzdělávacích akcích a multikulti výchově vůbec nevidí nic špatného, a naopak seznamování svých ratolestí s kulturami z různých koutů světa vítají.
Já jen dodávám, že právě to, že daná kultura je vždy prezentována velmi líbivou formou, kde se vyzdvihují jen její pozitiva, ale o negativech se nedozvíte zhola nic, je velmi nebezpečné a zavádějící. Už jsem několikrát zmiňoval příměr ke komunistické propagandě pro nejmenší, jako byl „Pionýr“, kde se dětem líbilo, ale ve skutečnosti šlo o mentální přípravu budoucích svazáků a komunistů s jedinou „správnou“ ideologií ve svých hlavách. Tohle je naprosto to samé, jen místo té komunistické stojíme proti multikulturní ideologii, což je stejný jed; já slovo multikulturní vnímám jako eufemismus pro slovo islámská. Ať se na to díváte zprava, nebo zleva, o nic jiného nejde. Muslimská totiž ty ostatní kultury postupně vytlačí, takže z multi vám pak zůstane mono. Pro žádnou jinou kulturu nikdy nebylo třeba se takto připravovat a vidím zde velké nebezpečí v tom, že tyto programy učí naše děti být k velmi netolerantní kultuře, nebo spíše politické ideologii, maximálně tolerantní a nevzdorovat jí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zuzana Koulová