Na řadu přichází modernizace dalších tratí i velkých výpravních budov

30.01.2020 14:14 | Zprávy

ROZHOVOR Manažer drážní infrastruktury investuje stále větší objem financí do zlepšování parametrů své sítě. Potvrzují to i výsledky uplynulého roku, kdy na rekonstrukce tratí a stanic a stejně tak na opravy výpravních budov vynaložil rekordní částky. Co se konkrétně podařilo v loňském roce a jaká zlepšení jsou v plánu na letošek, prozrazuje generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda.

Na řadu přichází modernizace dalších tratí i velkých výpravních budov
Foto: Archiv Správy železnic
Popisek: Generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Barbora Richterová

JUDr. Jiří Pospíšil byl položen dotaz

Proč jste se rozhodl kandidovat na poslední chvíli?

Co vás k tomu přimělo? A proč jste nekandidoval na předsedu? Je vůbec zvláštní, že byl na předsedu jen jeden kandidát, nemyslíte? Nesvědčí to dost o tom, že na tom nejste dobře, o čemž svědčí i vaše oslabení ve volbách a celkové preference, podle níž byste ve sněmovně bez ODS vůbec nebyli?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Poloviční Japonec lepší než „polo-Češi“. Zbořil o křiku, že Okamura nešel na Národní

13:12 Poloviční Japonec lepší než „polo-Češi“. Zbořil o křiku, že Okamura nešel na Národní

ROZJEZD ZDEŇKA ZBOŘILA „Možná se jednou dozvědí, že ten ‚poloviční Japonec‘ se v takových situacích …