Technologický gigant Facebook se rozhodl zkonsolidovat několik sociálních sítí do jedné. Spojení se má týkat aplikací Messenger, Instagram a WhatsApp. Prý jde o další krok ve snaze zpříjemnit uživatelům jejich komunikaci. Co za tím ale může být doopravdy?
Existuje takové rčení, že pokud za nějakou službu neplatíte, tak vy jste ten produkt. V případě sociálních sítí to platí dokonale. Facebook je firma prodávající reklamu a uživatelé jsou její zboží. K tomu je potřebuje znát co nejlépe. V kolik vstávají, v kolik chodí spát, jakému klubu fandí a koho s vysokou pravděpodobností volili atd. Jedině tak jim může co nejefektivněji podstrkovat to, co chtějí zadavatelé prodat.
Spojením výše zmíněných služeb bude mít firma větší databázi pro analýzu vašeho chování, tudíž vás bude znát ještě důkladněji. Navíc by ráda dosáhla toho, aby se Messenger stal základním způsobem textové komunikace mezi lidmi. Já používám SMS nebo e-maily, ale už teď si všímám, že někteří lidé mimo Messenger skoro neexistují a předpokládají o ostatních, že tam budou taky. No, a integrací Instagramu a WhatsAppu dosáhne Facebook toho, že Messenger bude zasahovat ještě větší skupinu lidí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marek Korejs