Vaše kampaň k podzimním volbám je velmi konzervativní. Můžete nám prozradit, kdo je jejím autorem?
ODS používá tzv. LayAutomat – aplikaci, která pro kampaň umožňuje každému z kandidátů vytvářet snadno a rychle individuální grafické materiály.
Všimli jsme si, že vaše billboardy jsou umístěné na velmi lukrativních místech. Museli jste si tato místa zamluvit s velkým předstihem, nebo jste měli štěstí a zbyly na vás?
Kampaň je především cílená, proto využíváme pouze ty nejlepší plochy. Nesnažíme se zaplevelit republiku přehnaným počtem billboardů, takové kampaně nemají smysl. Vzhledem k tomu, že přes 20 let pracuji v reklamě, se mi podařilo vyjednat příznivou cenu.
Aktuální výzkum SANEPu přiřazuje pražské ODS něco kolem osmi procent. Co je cílem očima členů volebního štábu?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ava