„Denně řešíme řadu stížností lidí, kteří upozorňují na nečinnost stavební firmy a poukazují na to, že řidiči musí zbytečně most objíždět. Rád bych ale všechny ubezpečil, že tomu tak není.
Problém je v tom, že stavební práce nesmí ohrozit projíždějící vlaky pod mostem, a tomu je nutné přizpůsobit i režim stavby.
Pracuje se proto v časových intervalech v době traťových výluk, které ale nejsou 24 hodin denně,“ uvedl. Poukázal přitom na to, že se městu podařilo prosadit, aby se pro rekonstrukci mostu využily právě tyto traťové výluky. Původně se totiž uvažovalo pouze o nočním režimu stavby, který by výrazně ovlivnil noční klid zdejších obyvatel. „Byl jsem zástupci realizační firmy PORR a KSÚS ubezpečen, že práce probíhají dle harmonogramu a termín dokončení není ohrožen,“ dodal Michal Mišina.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV