Během pěti měsíců se oblast dočkala 167 metrů nové kanalizace, 210 metrů vodovodu, 350 metrů nové tramvajové trati i nového povrchu vozovky. Na kompletní rekonstrukci křižovatka čekala téměř deset let.
„Rekonstrukce křižovatky u Semilassa byla projektem, který se kvůli souběhu s dalšími dopravními projekty odkládal téměř deset let. Konečně tedy bude průjezd tímto frekventovaným místem komfortní nejen pro cestující městskou hromadnou dopravou, ale i pro řidiče osobních vozů. Díky souběhu rekonstrukce kanalizace a vodovodů, opravy povrchů a tramvajové trati zatížila místní obyvatele a projíždějící cestující pouze na nezbytně nutnou dobu. Navíc se podařilo celý projekt ukončit o tři týdny dříve, což nebývá obvyklé a velmi si toho cením. Celkem jsme tak získali 167 metrů nové kanalizace, 210 metrů vodovodu a 350 metrů nové tramvajové trati,“ uvedla primátorka města Brna Markéta Vaňková.
„Kolejová křižovatka u Semilassa byla poslední v Brně provedená ve staré koncepci, stála na pražcích a štěrkovém podloží. Po rekonstrukci je již ve standardním stavebním provedení, tedy na velkoplošných DZP panelech a s živičným povrchem. Věřím, že rozdíl bude pro motoristy znatelný,“ vysvětlil náměstek primátorky pro dopravu Robert Kerndl.
Rekonstrukce tramvajové trati
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.



