Na chystané trhy v centru začne Brňany i návštěvníky města už od října upozorňovat kampaň v novém jednotném vizuálním stylu. Dominuje mu jednoduché logo připomínající sněhovou vločku.
„V novém vizuálu jsme propojili tradici a moderní grafický design. Cílem je budovat značku Brněnských Vánoc nejen v Brně, ale i v regionu a významných městech České republiky. Chtěli bychom do Brna pozvat i návštěvníky z příhraničních oblastí Rakouska a Německa,“ komentovala kampaň Jana Janulíková, ředitelka Turistického informačního centra města Brna, které pořádá trhy na náměstí Svobody a v Radnické ulici.
Oslovit i zahraniční turisty by mohl nový web ZDE , který byl spuštěn 21. října a v češtině, angličtině a němčině nabídne program doprovodných akcí trhu, přehled prodejců a další informace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV