Frenštát pod Radhoštěm: Občané se aktivně zapojili do tvorby programu rozvoje města

01.02.2016 12:58 | Zprávy

Ve středu 27. 1. 2016 se uskutečnilo první veřejné projednávání Programu rozvoje města Frenštát pod Radhoštěm na léta 2016 - 2025.

Frenštát pod Radhoštěm: Občané se aktivně zapojili do tvorby programu rozvoje města
Foto: mufrenstat.cz
Popisek: Frenštát pod Radhoštěm

Aktivní účast nakonec více jak třech desítek frenštátských občanů je odrazem jejich zájmu o dění ve městě a snahy spolupodílet se a určovat jeho rozvoj. Ze vzájemné diskuse vyplynula témata, které občané nejvíce zajímají a preferují – sportovní a volnočasové aktivity ve městě, bezpečnost, stav chodníků a komunikací.

Veřejné projednání zahájila starostka města Mgr. Zdeňka Leščišinová, která zdůraznila potřebu a důležitost tohoto dokumentu: „Plán rozvoje je v dnešní době nezbytným rozvojovým a koncepčním dokumentem, obsahuje vizi, kam by město mělo v dalších letech směřovat. Je podkladem pro následné dílčí koncepce rozvoje jednotlivých oblastí života města, bude sloužit jako podpůrný dokument pro rozhodování samosprávných orgánů, pro získávání dotací. Budeme rádi, když se do jeho tvorby veřejnost zapojí v nejširší možné míře.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Irena Němcová byl položen dotaz

Program

Tvrdíte, že se vám podařilo do programu nové vlády prosadit velkou část ze vašeho programu. Nebylo ale jednou z vašich hlavních priorit referendum o vystoupení z EU a NATO? A co vím, to nebude. A jak to bude s uprchlíky z Ukrajiny? Slibovali jste zásadní změny. Jaké nastanou?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Plzeň: Umělá inteligence do škol patří, učitele ale nenahradí

13:43 Plzeň: Umělá inteligence do škol patří, učitele ale nenahradí

Odbornou konferenci, jejímž hlavním tématem byla otázka „Jaký vliv má umělá inteligence na vzděláván…