Důvodem rekonstrukce mostu v délce 69 metrů a šířce 19 metrů byly závažné poruchy, které vykazovala jeho nosná konstrukce. Kompletní přestavba tedy zahrnovala demolici nosné konstrukce mostu a mostního svršku, rekonstrukci spodní stavby, osazení nové nosné konstrukce včetně provedení nového mostního svršku a úpravy přilehlé komunikace. „Vzhledem k požadavku na zachování provozu, jsme rekonstrukci prováděli po polovinách. V roce 2018 byly provedeny práce na pravé straně mostu ve směru do Hodonína a po nutné zimní přestávce pak v roce 2019 obdobně probíhaly práce i na levé straně,“ uvedl vedoucí technicko správního úseku SUS JMK Libor Olšák. Až na pár krátkodobých uzavírek tak nebylo nutné dopravu dlouhodobě omezit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV