Na všech semaforech se spouští přednastavené signální plány, které se v průběhu dne změní s ohledem na dopravní špičku. Zároveň budou jednotlivé křižovatky a dohledové body měřit intenzitu dopravy. Na základě získaných dat se poté nastaví nejvhodnější signální systém do ostrého provozu, který začne fungovat na jaře příštího roku.
„Hradecká dopravní struktura navržená architektem Gočárem nám sice dlouhá léta výrazně pomáhala, s postupným zintenzivněním dopravy ale vidíme, že se bez moderních prvků neobejdeme. Právě inteligentní dopravní systém by měl být řešením do budoucnosti, měl by pomoci se zprůjezdněním náročných úseků i zvýšit bezpečnost,“ uvádí primátorka města Hradec Králové Pavlína Springerová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV