V loňském roce řešil magistrát jen devět petic, což je téměř o polovinu méně než v letech předešlých. Petice se mj. týkaly úprav režimu MHD, který byl nastaven zkušebně v letních měsících. Dopravní podnik se postupně sešel se zástupci komisí místních samospráv a sbíral podněty od Hradečanů i na speciálně zřízené e-mailové adrese. Tyto petice byly projednány i zastupitelstvem města. Další z petic popisovala problémy s častými výpadky v dodávkách elektrické energie v Malšově Lhotě. Magistrát zahájil jednání se společností ČEZ Distribuce a jejich vyjádření k problémům bylo adresováno zpět tamní komisi místní samosprávy.
Stížností, tak jak je definuje správní řád, rovněž v porovnání s lety předchozími ubylo. I mezi sto sedmi loňskými stížnostmi se objevily ty, které směřovaly ke změnám v MHD. Občané si často stěžovali i na sousedské spory nebo na špatný stav komunikací, které ovšem nejsou v majetku města. Předmětem několika stížností se stalo i původně zamýšlené zrušení jídelny pro důchodce, která nakonec zůstala v provozu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org