Tuto variantu, spolu s dalšími možnostmi vedení komunikace, která by měla mít minimální dopad na přírodní památku Na Plachtě, má prověřit mimo jiné biologické hodnocení oblasti, které si město nyní zadalo. Vedení města se také dnes sešlo s petenty vyjadřujícími nesouhlas s plánovanou výstavbou silnice přes Přírodní památku Na Plachtě s cílem objasnit a vysvětlit, jaké jsou současné záměry města v této lokalitě.
„Zřejmě v reakci na zadání této práce včetně biologického hodnocení, se na internetu objevila petice proti výstavbě komunikace. Petenti zde vyjadřují nesouhlas s výstavbou silnice přes Přírodní památku Na Plachtě tři a součástí petice je i zákres komunikace přes Přírodní památku Na Plachtě. Veřejnosti je tak, nevím proč, podsouvána falešná informace, která je patrná z obrázku pod peticí. O tomto trasování ale město neuvažuje. Pokud se na radnici o něčem diskutuje, tak je to pouze asi třísetmetrový úsek od parkoviště u Lidlu podél betonového plotu areálu Petrof, který by vedl do průmyslového areálu v podstatě tou nejkratší možnou cestou. Rozhodně se nejedná o komunikaci až ke kruhové křižovatce v ulici Na Brně. Myslí-li organizátoři petice vážně to, že je možné o věci diskutovat, měli by petici stáhnout, petentům vše vysvětlit a městu se omluvit,“ vysvětluje primátor Hradce Králové Alexandr Hrabálek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV