„Naším snem je, aby Křehká krása nebyla jen čtyřdenní záležitostí na letním výstavišti, ale aby Jablonec žil křehkou krásou po celý rok. Věřím, že v horizontu tří až čtyř let by to mohla být realita,“ zasnil se těsně před přestřižením pásky z perlí předseda Svazu výrobců skla a bižuterie (SVSB) Pavel Kopáček a dodal, že si na začátku pořádání výstav Křehké krásy, jejíž 1. ročník proběhl v režii Libereckého kraje, vytkli organizátoři dva cíle: „Obnovit tradici sklářských výstav – to se nám už podařilo, a vrátit sklářský a bižuterní průmysl zpět na výsluní. Po čtyřech letech mohu říci, že se o nás už ví nejen na Jablonecku, ale v celé republice i v zahraničí.“
Na popularizaci jablonecké výstavy má velký podíl Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism. Její generální ředitelka Monika Paláková prohlásila, že agentura je hrdým partnerem výstavy Křehká krása: „Spolupráce s Jabloncem je pro nás významná jednak z pohledu cestovního ruchu, jednak výrobky zdejších šikovných lidí jsou pro nás vstupním mostem na vzdálené trhy.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV