Veřejnost měla největší zájem o speciální interaktivní online mapu s nástěnkou nebo dotazník v měsíčníku Ježkovy oči. Na 150 lidí se zúčastnilo 19 virtuálních kaváren.
Lidé si ve městě pochvalují především turistické cíle. Libí se jim například, že je jihlavská zoologická zahrada přístupná i pro návštěvníky sousedního lesoparku Heulos. Oceňují, že si mohou zvířata prohlédnout přes plot zoo a berou to jako její dobrou reklamu. Obyvatelé jsou také pyšní na jihlavské podzemí. Naopak připomínky měli k jihlavskému parkánu, kde by uvítali trhy nebo koncerty.
Pochvala pro SMJ
Pochvala přišla i na práci Služeb města Jihlavy, a to v lokalitě U Boroviny. Spokojeni tam jsou jak se svozem odpadu, tak i s úklidem sněhu. Cestující pak ocenili zavedení linek městské hromadné dopravy 41 a 42, které vozí mimo jiné pracují do průmyslové zóny v Hruškových Dvorech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV