Při stavbě nové dráhy v Jihlavě bylo potřeba 24 kilometrů drátů nebo 290 sloupů trakčního vedení. Výjimečná je tím, že se v Česku po více než dvaceti letech podařilo postavit tak dlouhé zcela nové troleje. Za dílo s názvem „Rozšíření trolejbusové dopravy Jihlava - sever" statutární město Jihlava zaplatilo celkem 134,3 milionů korun bez DPH, z toho 98 milionů korun bude dotace EU z Operačního programu Doprava 2014 - 2020.
První cestující se na Bedřichov a do průmyslové zóny svezou trolejbusem zítra 1. února, kdy začínají platit i nové jízdní řády. Dopravní podnik města Jihlavy, a.s. (DPMJ) už obdržel řadu připomínek a zpětné vazby od veřejnosti si velice váží. Některé připomínky se podařilo zakomponovat do nových jízdních řádů (JŘ) platných od 1. 2. 2023.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV