Otevření nových dvou přepážek pro služby ePošty přinese v Jihlavě snadnější odbavení například u služeb CZECHPOINTu. Navíc má být podpůrným pracovištěm pro podnikatele a živnostníky, kteří budou mít zanedlouho povinně vytvořeny datové schránky a budou přes ně muset komunikovat.
Zvládne Petr Fiala krizi cen energií a pohonných hmot?Anketa
David Beke nedávno na sociálních sítích vyzval Jihlavany, aby mu posílali dobré i špatné zkušenosti se službami České pošty. „Slyším a čtu od občanů, že se setkávají s technickými problémy na poštách i s častými změnami otevírací doby. Řada z nich kritizuje také nekvalitní doručování zásilek,“ říká Beke s tím, že Česká pošta ctí i nadále naši dohodu, že nebude redukovat aktuální pobočkovou síť v Jihlavě a bude se snažit zlepšit služby a napravit své renomé.
Ke zlepšení poštovních služeb v Jihlavě by mělo vést kromě otevření ePošty také průběžné navyšování počtu balíkomatů, kterých je aktuálně 18. „Zástupce pošty jsem také požádal, aby zlepšili informovanost o nových službách a možnostech lepšího využívání služeb pošty. Pošta má například aplikaci Pošta online, která umožní objednání na pobočku v konkrétním čase, ale málo lidí o takové službě ví. Také bychom byli rádi, pokud by se poště podařilo stabilizovat personální obsazení poboček tak, aby byla zajištěna jejich pravidelná funkčnost během roku. Za posledních sedm měsíců pobočky v Jihlavě změnily své provozní doby ve skoro padesáti případech.“ uvedl David Beke.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV