Cílem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu COT media a z Jihočeské centrály cestovního ruchu chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní odbornou porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku z řad profesionálů v CR. „Nesmírně náročná a zcela odlišná turistická sezóna loňského roku ukázala, jak jsou jednotlivé destinační managementy a ostatní subjekty, působící v cestovním ruchu, schopné zareagovat na krizi vyvolanou pandemií nemoci Covid-19. V jednotlivých krajích a městech si s ní poradili rozdílně. Ale fakt, že je potřeba reagovat, dokazuje rekordních více než 200 přihlášených projektů,“ poznamenává Eva Frindtová, jednatelka COT media.
INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary obdrželo v této soutěži již několikátou cenu – 1. místo v roce 2014 za Nejlepší turistický portál, 1. místo v roce 2015 za Nejlepší elektronickou komunikaci, v roce 2017 pak 2. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň a v roce 2018/2019 se umístilo na 3. místě za Nejlepší turistický produkt.
Při letošním vyhlášení je to pak kromě prvního a druhého místa ve zmíněných kategoriích i neméně významné „bramborové“ ocenění projektu pobídkových voucherů VARY°Voucher v kategorii Restart cestovního ruchu. Tým karlovarského infocentra tak bere tato umístění jako výzvu k další intenzivní práci na připravovaných projektech i pro letošní náročnou sezónu.
„Kampaň Město zážitků se začala připravovat ihned po schválení finanční dotace na podporu města na jaře 2020. Během velmi krátké doby musely vzniknout i další návazné projekty, jako bylo Karlovarské kulturní Léto, pobídkový systém VARY°Voucher a další. Na kampani začal velmi intenzivně pracovat kreativec a spolupracovník Karel Hemza, který ji celkově velmi dobře navrhl, odladil a v průběhu léta aktuálně upravoval. Ruku v ruce tak zafungovala podpora cestovního ruchu, která byla pro město velmi důležitá. Velký dík patří především vedení Města Karlovy Vary a všem zastupitelům, kteří uvolnili na propagaci města nemalé finanční prostředky, bez kterých by kampaň nemohla vzniknout a neměla takový zásah,“ dodává ředitel INFOCENTRA MĚSTA Karlovy Vary Josef Dlohoš.
Kampaň #mestozazitku pokračuje i v roce 2021 s podtitulem VARY°ZDRAVÍ, který se stal nosným tématem letošního roku.
Turistická karta Karlovy VARY REGION CARD má pro návštěvníky Karlovarského kraje připraveno více než 80 atraktivních návštěvních míst v celém regionu, které je po zakoupení karty možno navštívit z velké části zdarma. Patří mezi ně historické památky, muzea, galerie, montánní památky, lázně a bazény, tradiční regionální výroba a další turistické zajímavosti. Karta nabízí i řadu slev – divadelní představení Karlovarského městského divadla, koncerty Karlovarského symfonického orchestru, sport, restaurace, půjčovny a další služby. Držitelé karty mohou také bezplatně využívat linek karlovarské a mariánskolázeňské městské hromadné dopravy, vyjet zdarma lanovkou na karlovarskou Dianu či obdivovat města Karlovy Vary a Mariánské Lázně z vagónků populárních vyhlídkových autovláčků.
„Přirozeným vývojem zavedeného produktu turistické karty tak byla jeho digitalizace. Ještě před začátkem sezóny se nám podařilo postavit, aktualizovat a zatraktivnit hlavní web projektu a ihned k němu připojit funkční, intuitivní e-shop. Právě ten velmi zjednodušuje nákup karty. Tu si tak držitel může nahrát do svého mobilního zařízení a ihned ji začít využívat. V dnešní digitální době se tato funkce bere již jako samozřejmost. Není však úplně automatické a jednoduché provázat elektronickou verzi tak, aby bezproblémově fungovala na všech akceptačních místech,“ uvádí produktový manažer Martin Janouš, který má celý projekt v rámci ICKV na starosti.
Kartu si samozřejmě mohou zakoupit též obyvatelé města Karlovy Vary i celého karlovarského regionu pro své přátele, příbuzné či návštěvy, které za nimi v průběhu celého roku přijíždějí, a to ve variantě 2, 4 nebo 7 dní, pro jednotlivce či jako kartu rodinnou. Karlovy VARY REGION CARD zakoupíte v Infocentrech v Karlových Varech, Mariánských Lázních, Františkových Lázních, Lokti, dopravním terminálu Cheb či v některých karlovarských hotelech a především na https://karlovyvarycard.cz/cs/online. Více informací na www.karlovyvarycard.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV