Cílem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu COT media a z Jihočeské centrály cestovního ruchu chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní odbornou porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku z řad profesionálů v CR. „Nesmírně náročná a zcela odlišná turistická sezóna loňského roku ukázala, jak jsou jednotlivé destinační managementy a ostatní subjekty, působící v cestovním ruchu, schopné zareagovat na krizi vyvolanou pandemií nemoci Covid-19. V jednotlivých krajích a městech si s ní poradili rozdílně. Ale fakt, že je potřeba reagovat, dokazuje rekordních více než 200 přihlášených projektů,“ poznamenává Eva Frindtová, jednatelka COT media.
INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary obdrželo v této soutěži již několikátou cenu – 1. místo v roce 2014 za Nejlepší turistický portál, 1. místo v roce 2015 za Nejlepší elektronickou komunikaci, v roce 2017 pak 2. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň a v roce 2018/2019 se umístilo na 3. místě za Nejlepší turistický produkt.
Při letošním vyhlášení je to pak kromě prvního a druhého místa ve zmíněných kategoriích i neméně významné „bramborové“ ocenění projektu pobídkových voucherů VARY°Voucher v kategorii Restart cestovního ruchu. Tým karlovarského infocentra tak bere tato umístění jako výzvu k další intenzivní práci na připravovaných projektech i pro letošní náročnou sezónu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV