Karlovy Vary: Velká cena cestovního ruchu pro město

20.04.2021 8:35 | Zprávy

INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary získalo hned dvě ocenění ve Velké ceně cestovního ruchu, kterou každoročně pořádá odborný vydavatelský dům COT media. Mezi více než 200 projekty se na předních příčkách umístily dva projekty, které karlovarské infocentrum v loňském roce realizovalo. Druhé místo v kategorii Nejlepší elektronický projekt získal informační web Karlovy VARY REGION CARD, který do roku 2020 vstoupil ve zcela novém designu a byl rozšířen o intuitivní on-line prodej turistické karty. Na prvním místě v kategorii Nejlepší jednotná kampaň se umístila ucelená kampaň #mestozazitku, která dokázala v roce 2020 úspěšně restartovat cestovní ruch v Karlových Varech. Po pěti letech se tak podařilo ještě vylepšit skvělé umístění v této prestižní celorepublikové soutěži.

Karlovy Vary: Velká cena cestovního ruchu pro město
Foto: Hana Čechová
Popisek: Karlovy Vary, pohled na město z výšky

Cílem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu COT media a z Jihočeské centrály cestovního ruchu chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní odbornou porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku z řad profesionálů v CR. „Nesmírně náročná a zcela odlišná turistická sezóna loňského roku ukázala, jak jsou jednotlivé destinační managementy a ostatní subjekty, působící v cestovním ruchu, schopné zareagovat na krizi vyvolanou pandemií nemoci Covid-19. V jednotlivých krajích a městech si s ní poradili rozdílně. Ale fakt, že je potřeba reagovat, dokazuje rekordních více než 200 přihlášených projektů,“ poznamenává Eva Frindtová, jednatelka COT media.

INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary obdrželo v této soutěži již několikátou cenu – 1. místo v roce 2014 za Nejlepší turistický portál, 1. místo v roce 2015 za Nejlepší elektronickou komunikaci, v roce 2017 pak 2. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň a v roce 2018/2019 se umístilo na 3. místě za Nejlepší turistický produkt.

Při letošním vyhlášení je to pak kromě prvního a druhého místa ve zmíněných kategoriích i neméně významné „bramborové“ ocenění projektu pobídkových voucherů VARY°Voucher v kategorii Restart cestovního ruchu. Tým karlovarského infocentra tak bere tato umístění jako výzvu k další intenzivní práci na připravovaných projektech i pro letošní náročnou sezónu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Jaké budou další kroky ANO?

Vládu se vám odvolat nepodařilo, ale dost pravděpodobně budete v příští vládě, jak se pak k celé kauze postavíte? Budete ji prošetřovat? Protože ani já pod hlavičkou ODS nevěřím nezávislému prošetření.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Praha 5: Pietní shromáždění k 75. výročí zavraždění Milady Horákové

12:17 Praha 5: Pietní shromáždění k 75. výročí zavraždění Milady Horákové

Před evangelickým kostelem při farním sboru Českobratrské církve evangelické (sborový dům J. A. Kome…