Mapy vznikly jako výsledek rozsáhlého dotazníkové šetření mezi rodiči, žáky, učiteli i nepedagogickými pracovníky a měly by školám dát základní vodítko pro další zlepšování kvality vzdělávání, školního klimatu i materiálního zázemí.
„Každá škola získala detailní pohled na sebe samu v mnoha rovinách. Ten pohled je cenný tím, že pochází od žáků, jejich rodičů, učitelů i neučitelů, a měl by tedy být vnímán jako velmi relevantní. Máme zároveň k dispozici i vzájemné srovnání všech našich 20 běžných škol mezi sebou, a to je z mého hlediska ještě zajímavější, protože tam lze na první pohled vidět rozdíly. Jakkoli při tom beru v potaz i velikost výzkumného vzorku,“ vysvětlil náměstek primátora pro kulturu, školství, sociální věci a cestovní ruch Ivan Langr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV