Projekt Rozjezdy roku se zaměřuje na podporu začínajících regionálních podnikatelů, zejména těch drobných. Realizuje ho telekomunikační společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. v rámci své strategie společenské odpovědnosti. Hlavním cílem projektu je podpořit podnikatele v začátcích podnikání tak, aby jejich projekty nejen přinášely zisk, ale zároveň prospěly i svému okolí, doplnily ho službou, která v místě chybí, a přispěly k zaměstnanosti.
Rozjezdy roku pořádají již několik let soutěž o hodnotné ceny. Odměňují se vždy 3 výherci z každého regionu, nově od roku 2013 navíc i ve studentské kategorii. Výherci získají balíčky poradenských a telekomunikačních služeb a marketingový balíček pro rozvoj firmy, celostátní vítěz získá hlavní cenu ve výši 150 000 Kč. Zároveň se zájemci bezplatně mohou již před samotnou soutěží hlásit do regionálních seminářů, kde budou probírána témata související se zajištěním životaschopnosti podniku, například marketing, podnikatelské myšlení, PR a obchodní komunikace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: liberec.cz