Počet návštěvníků rostl v každém měsíci roku. Nejvíce však v sezóně, která začíná v dubnu a končí v říjnu. „Svou roli pravděpodobně sehrála nabídka turisticky atraktivních míst, jež se rozšířila o rekonstruovaný hrad a jeho expozici českému vinařství. Turisty zajímaly již tradiční projížďky lodí Porta Bohemica, litoměřickým vláčkem, možnost návštěvy věže u katedrály sv. Štěpána, litoměřického sklepení a dalších zajímavých míst,“ konstatovala vedoucí infocentra Martina Vondráková, kterou těší i časté pochvaly od návštěvníků týkající se vstřícnosti zaměstnanců, množství poskytnutých informací a rozmanitost materiálů propagujících cestovní ruch. Největší zájem byl o časopis Výletník, vydaný CCR u příležitosti zahájení turistické sezóny, který informoval o zajímavých místech regionu, a dále skládané letáky s informacemi o hradu a městě Litoměřice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: litomerice.cz