Nejzajímavější diskuze se rozvinula kolem otázky, zda není možné průmyslové zóny v připravovaném územním plánu převést na zóny pro bydlení nebo sportovní využití.
Z prezentace architekta Jana Světlíka vyplynulo, že hlavním cílem navržených regulací je zamezit výstavbě předimenzovaných skladovacích nebo výrobních hal, nedopustit významnější nárůst dopravy, především té kamionové, zajistit minimálně 40% využití pozemků pro zeleň a dosáhnout šetrného nakládání s dešťovou vodou. Uplatnění těchto principů dokumentoval regulačními návrhy pro konkrétní zóny. Například u nejsledovanější zóny Haškov (VL82) návrh regulace rozděluje komunikacemi celou plochu zóny do sedmi částí, čímž významně omezuje velikost objektů, které zde lze postavit, snižuje povolenou výšku objektů na okrajích zóny a významně rozšiřuje plochu, která musí být osázena zelení.
Zásadním regulačním opatřením, které dopadá na většinu zón, je požadavek na vybudování takového dopravního napojení, které povede k co nejmenšímu nárůstu dopravy ve městě a v okolí samotných zón, a v případě Kofoly dokonce povede k odklonění současné trasy kamionové dopravy mimo blízkost obytné zóny. V případě již zmíněného Haškova regulace vylučuje zásobování této zóny kamiony přes přetíženou ulici Víta Nejedlého.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV