Pouze výjimečně pak přistupuje ke zpoplatnění žádosti, a to v případě, že zodpovězení daného dotazu je časově i technicky náročné. V loňském roce magistrát obdržel 31 žádostí, z nichž 30 vyhověl. Jejich počet se tak oproti roku 2013 téměř nezměnil, neboť předloni jich bylo celkem 32.
„V jednom případě jsme žádost museli odložit. Vyhledávání informací bylo totiž mimořádně časově náročné a vyžádalo si náklady ve výši 2 199 Kč. Žadatel tuto částku odmítl uhradit a odvolal se Krajskému úřadu Ústeckého kraje. Ten potvrdil, že náš požadavek je oprávněný, částku pouze snížil na 2 000 Kč. Jelikož ji v termínu daném zákonem neuhradil, jeho žádost jsme po šedesáti dnech museli odložit,“ informovala Žaneta Chmelíková z odboru kancelář primátora a tajemníka, která má příjem žádostí na starosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mesto-most.cz