„Ročně připravíme pro odběratele 60 tisíc lahví whisky. Největší investice jsme v posledních letech směřovali do výroby zracích dubových sudů, vyrábíme si je sami, hodně nám na jejich kvalitě záleží. Jsou to především podmínky zrání, nadmořská výška nebo teplota co dává naší značce originální vyhledávanou chuť,“ říká hrdě provozní ředitel a člen představenstva Ondřej Chládek.
Kromě rozšíření seznamu regionálních produktů o whisky z Třebíče schválila komise recertifikaci u 18 položek na seznamu Vysočina regionální produkt a prodloužení statutu Síť regionálních produktů u 11 provozoven. „Značka Vysočina regionální produkt je udělována na dva roky, poté odborná komise přezkoumává, zda daný produkt nebo výrobek stále splňuje požadované parametry,“ upřesnila předsedkyně certifikační komise Marie Černá a doplňuje, že stejný postup volí komise i u certifikovaných prodejen regionálních produktů.
Těch, které si mohou na výlohu hrdě vylepit značku Síť regionálních produktů je k dnešnímu dni 21, přičemž nejvíc se jich nachází v okrese Třebíč. „Produkty označené regionální značkou hrdě využívá Kraj Vysočina jako originální prezentační předměty, jsme hrdí, že se jejich skupina přirozeně rozrůstá, že přibývá šikovných a podnikavých lidí, kteří mají chuť a elán dělat věci jinak, originálně a hlavně s poctivě,“ říká hejtman Kraje Vysočina Jiří Běhounek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV