Filmy do soutěže přihlásili jejich tvůrci – bratři Jan a Vítězslav Otrubové ze společnosti VideoBrothers. Většinu z přihlášených filmů točili na zakázku pro město Znojmo, potažmo jeho příspěvkové organizace.
„Letos jsme od roku 2009, kdy se pravidelně festivalu účastníme, přihlásili zatím nejvíce filmů. Pevně věříme, že porota ocení i rostoucí kvalitu zpracování a pestrost oblastí, kterými se Znojmo dokáže prezentovat. V loňském roce se dostal spot o znojemském Adrenalinovém podzemí mezi 10 nejlepších filmů do 3 minut, což nás velice potěšilo. Opět se ukázalo, že znojemská videa prezentující často pouze jednotlivé atrakce či události dokáží směle konkurovat velkolepým prezentacím jednotlivých krajů i celé České republiky např. v kampaních od CzechTourism. Za posledních 6 let získaly znojemské propagační filmy již 10 festivalových ocenění,“ upřesňuje režisér Jan Otruba.
Propagačních filmů, ať už jde o spoty o městě či spoty z různých akcí, a pokud počítáme i cizojazyčné mutace, má Znojmo již 49. Všechny pocházejí z dílny bratří Otrubů a vznikly mezi lety 2011 a 2016. „Natočená videa používáme hlavně jako vizitku k propagaci města a podpoře cestovního ruchu, ať už jde o prezentaci na různých veletrzích, o šíření videí na facebooku či o reklamu v televizi. Spoty pouštějí například i znojemští hokejisté při svých utkáních mezinárodní hokejové ligy. V neposlední řadě jsou některá videa i příjemnou vzpomínkou na akce, které ve městě proběhly,“ dodává František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má propagaci města ve své gesci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV