„Snažili jsme se postihnout veškerý mobiliář, který se nachází v majetku a na pozemcích města. Seznam tak poskytuje aktuální přehled o konkrétním typu majetku, který je ve správě města, a poslouží jako podstatný podklad při rozhodování o jeho další údržbě, výměně nebo modernizaci,“ vysvětlil primátor Antonín Staněk.
Na svém posledním jednání se radní města nejen seznámili s kompletní evidencí městského mobiliáře, ale souhlasili zároveň s novým systémem jeho správy a evidence. Převážná část stávajícího mobiliáře, s výjimkou odpadkových košů a vybavení dětských hřišť i sportovišť, tak bude k lednu 2018 převedena na odbor správy městských komunikací magistrátu. Ten bude mít v rozpočtu vyčleněny příslušné finanční prostředky na údržbu a opravy, které budou uskutečňovány v rámci smlouvy města s technickými službami. „Sjednocená správa a evidence městského mobiliáře znamená skutečně podstatnou změnu. Zjednoduší komunikaci s veřejností i komisemi městských částí a urychlí řešení případných podnětů občanů, kteří upozorňují na stav mobiliáře i jeho potřebnou údržbu,“ uvedl za Technické služby města Olomouce ředitel Miroslav Petřík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV