Zakoupilo proto elektronický informační kiosek, který byl umístěn před vstup do budovy C do areálu magistrátu z Krnovské ulici. Právě tady se totiž pohybuje největší počet klientů úřadu.
„Úřední deska musí být občanům k dispozici 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. Ta současná, klasická, před radnicí na Horním náměstí, má již své odžito. Zhruba co pět let musí projít generální opravou, která stojí vždy okolo 80 tisíc korun. Její další nevýhodou je malá rozměrová kapacita. Zveřejňujeme stále více dokumentů, které pro nedostatek místa musíme zmenšovat. Pro staré či handicapované lidi se tak stávají prakticky nečitelnými,“ vysvětlil tajemník magistrátu Tomáš Elis.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV