Tyto organizace každoročně nabízí informačním centrům také možnost nechat si bezplatně zkontrolovat své služby pomocí systému nazvaného Mystery shopping.
„Kontrola probíhá tak, že do MIC přijde v předem neurčený čas výzkumník, který hraje roli návštěvníka. Požaduje nejrůznější informace týkající se města, památek, ubytovacích možností, ptá se například, jaké se konají akce ve městě a okolí či kde se může dobře najíst. Při té příležitosti hodnotí jak interiér MIC, jeho vybavenost, nabízené služby a úroveň propagačních materiálů, tak i exteriér, tedy vhodnost jeho umístění pro turisty, jeho označení, přístupnost, otevírací dobu a řadu dalších kritérií,“ vysvětluje Eva Týlová, vedoucí MIC v Opavě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV