K perspektivě ostravské MHD se vyjádřil rovněž primátor Tomáš Macura.
„Záměrem celého vedení města je zatraktivnit MHD jako ekonomickou, ekologickou, ale i komfortní alternativu individuální automobilové dopravě. K tomu vede řada cest, které musí být vzájemně vybalancovány. Od zvýšení komfortu ve vozidlech MHD, přes preferenci vozidel MHD při řízení dopravy na křižovatkách po ekonomické stimuly v podobě cenově výhodného jízdného. Nikdo asi neumíme v tuto chvíli říct, zda a o kolik se jednotlivé druhy jízdného do budoucna zlevní, z logiky věci však budou určitě zvýhodněny dlouhodobé jízdenky a bezhotovostní platby,“ uvedl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV