Na základě účetní závěrky tak mohlo zastupitelstvo města posoudit, jaká byla za loňský rok situace v oblasti financování a účetnictví statutárního města Pardubice včetně městských obvodů. „V rámci sestavení řádné účetní závěrky k 31. prosinci 2016 byly zaúčtovány všechny známé účetní případy, které věcně a časově souvisely s hospodařením města v roce 2016 a které byly doloženy potřebnými doklady s náležitostmi danými zákonem o účetnictví a v souladu s vnitřními předpisy města. Schválením závěrečného účtu a účetní závěrky se rozumí schválení výsledku hospodaření města, které v dubnu letošního roku přezkoumalo oddělení přezkumu hospodaření obcí a dobrovolných svazků obcí Krajského úřadu Pardubického kraje,“ podotýká náměstek primátora zodpovědný za městský rozpočet Jiří Rozinek s tím, že částka 80 milionů korun bude následně využita na financování dalších investičních výdajů nebo bude použita na krytí případného deficitu rozpočtu v následujících letech. „Závěrečný účet zastupitelstvo schválilo na základě zprávy o výsledku hospodaření statutárního města Pardubice. Jedná se o vyhodnocení hospodaření města Pardubice vyjma hospodaření městských obvodů, i když je v něm zohledněn transfer finančních prostředků potřebných pro jejich fungování a investiční akce. Celkem město Pardubice na městské obvody převedlo částku ve výši 220 milionů korun,“ dodává náměstek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV