„Z toho důvodu jsme několikrát v souvislosti s uzavírkami řidiče upozorňovali, aby v případě, že nutně nemusí, do dotčených lokalit vůbec nevjížděli,“ říká vedoucí odboru dopravy Michal Kovařík.
V současnosti je úplně uzavřena část Nádražní ulice a částečně uzavřena ulice Kollárova, obě v souvislosti se stavební akcí Teplárny Písek „Přechod parovodu na horkovod“. Z jiného důvodu, a to rekonstrukce, je zcela uzavřena sjezdová rampa z mostu v Burketově ulici na silnici I/20. V tomto případě jde o státní investici, tedy akci Ředitelství silnic a dálnic, kterou jako příslušný správní orgán povolil Krajský úřad Jihočeského kraje a souběh této akce s dalšími město nemohlo ovlivnit, protože i značená objížďka je vedena po silnicích I. třídy mimo město. Další dopravní omezení řidiče potkají na Mírovém náměstí a přilehlých ulicích (stavba horkovodu) a u písecké nemocnice (revitalizace ulice Karla Čapka).
„Velké problémy máme s neukázněností až arogancí některých řidičů,“ říká velitel městských strážníků Jaroslav Rapant. „Vjíždění do křižovatek na červenou a jejich následné zablokování je téměř na denním pořádku, a to i přesto, že jsme upravili intervaly pro světla na semaforech tak, aby nevznikaly dlouhé kolony. Nerespektování dopravního značení a určených objízdných tras řešíme prakticky neustále. Přitom obyčejným dodržováním pravidel by se dopravní situace pro všechny řidiče podstatně zjednodušila.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV