„Původně město usilovalo o rychlé zřízení provizorní okružní křižovatky prostřednictvím prefabrikovaných betonových dílů CITY-blok, podobně jako je tomu například v Hradišťské ulici u bývalého supermarketu BILLA. Protože však křižovatkou v Obchodní ulici prochází silnice I. třídy č. 29 na Tábor, s tímto řešením nesouhlasilo ani Ředitelství silnic a dálnic jako vlastník komunikace, ani dopravní policie,“ popisuje situaci vedoucí odboru dopravy Michal Kovařík.
„Proto město zpracovalo studii na přestavbu této křižovatky na okružní, obdobně jako je tomu na navazujících křižovatkách silnice I/29 s ulicemi Budějovická a Táborská,“ říká místostarosta Písku Josef Knot: „Protože nebyla plocha křižovatky pro umístění okružní křižovatky a navazujících větví křižovatky dostatečná, muselo město v průběhu zpracování studie žádat ŘSD a dopravní policii o souhlas s odchylným řešením od normy, podobně jako tomu bylo například při stavbě připojovacího pruhu pod Hradištěm, což celý proces zpracování studie prodloužilo přibližně o jeden rok. Nakonec se však podařilo najít stavebně technické řešení přijatelné pro všechny zúčastněné.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV