„Cílem průzkumu bylo zprostředkovat nezávislou zpětnou vazbu názorů, postojů, preferencí a potřeb obyvatel města Písek. Výstupy pomohly zmapovat úroveň spokojenosti či nespokojenosti obyvatel s jednotlivými oblastmi života a zároveň přispěly k lepšímu zaměření strategických záměrů města. Dále byl mezi 60 významnými podnikatelskými subjekty a zaměstnavateli v Písku proveden Průzkum podnikatelského prostředí,“ popisuje první kroky při vytváření strategického plánu místostarosta Josef Knot (TOP09).
Oslovení představitelé města vytvořili Komisi pro strategický rozvoj města Písku. Jejím úkolem bylo řídit zpracování strategického plánu, určit prioritní oblasti, jež by měly být dále rozpracovány a ustanovit pracovní skupiny, které se jednotlivým tematickým oblastem budou věnovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV