První základní etapa rekonstrukce mostu Generála Pattona v Plzni je hotová. V opravovaném úseku ve směru z centra na Karlovy Vary se jezdí bez omezení. Již v polovině listopadu se na most vrátily také tramvaje v oboukolejném provozu. Do první poloviny března 2018, kdy začne oprava druhé části mostu směrem do centra, zde nebude platit žádné významné omezení. Provoz na mostě je však stále v režimu stavby, a proto by řidiči i chodci měli být opatrní a ohleduplní.
Rozsáhlé práce na rekonstrukci mostu Generála Pattona, jenž je součástí extrémně zatížené hlavní dopravní tepny v centru Plzně a převádí silnici I/20 a tramvajovou trať přes řeku Mži, započaly letos 8. března. Výstavba probíhá ve dvou základních etapách, v každé z nich se opravuje jedna nosná konstrukce.
První etapa byla ukončena 11. prosince podle dlouhodobého plánu. Součástí oprav bude i vybudování přeložek inženýrských sítí, nového veřejného osvětlení, trakčního vedení, nových chodníků a cyklostezky.
Celý most má být kompletně zrekonstruován do června 2019. Náklady na stavbu jdou ze státního rozpočtu a představují 138 milionů korun bez DPH. Zajišťuje je Ředitelství silnic a dálnic České republiky ve spolupráci se statutárním městem Plzeň.
Obracím se na vás jako na zástupce této koalice. Odhlasovali jste, že je pro nás největším bezpečnostním rizikem ruský režim. Opravdu to tak je? Ruska se rozhodně nezastávám ani si nedělám iluze o tom, že nemá imperialistické ambice, ale v čem nás konkrétně ohrožuje? Myslíte, že by na nás zaútočilo,...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.