První základní etapa rekonstrukce mostu Generála Pattona v Plzni je hotová. V opravovaném úseku ve směru z centra na Karlovy Vary se jezdí bez omezení. Již v polovině listopadu se na most vrátily také tramvaje v oboukolejném provozu. Do první poloviny března 2018, kdy začne oprava druhé části mostu směrem do centra, zde nebude platit žádné významné omezení. Provoz na mostě je však stále v režimu stavby, a proto by řidiči i chodci měli být opatrní a ohleduplní.
Rozsáhlé práce na rekonstrukci mostu Generála Pattona, jenž je součástí extrémně zatížené hlavní dopravní tepny v centru Plzně a převádí silnici I/20 a tramvajovou trať přes řeku Mži, započaly letos 8. března. Výstavba probíhá ve dvou základních etapách, v každé z nich se opravuje jedna nosná konstrukce.
První etapa byla ukončena 11. prosince podle dlouhodobého plánu. Součástí oprav bude i vybudování přeložek inženýrských sítí, nového veřejného osvětlení, trakčního vedení, nových chodníků a cyklostezky.
Celý most má být kompletně zrekonstruován do června 2019. Náklady na stavbu jdou ze státního rozpočtu a představují 138 milionů korun bez DPH. Zajišťuje je Ředitelství silnic a dálnic České republiky ve spolupráci se statutárním městem Plzeň.
Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.