„Na vývoji nové podoby jsme pracovali postupně. Zpočátku jsme uvažovali pouze o modernizaci stávající verze, ale ukázalo se, že časově, finančně a hlavně funkčně bude výhodnější portál změnit od základů,“ vysvětluje Jana Janulíková, ředitelka TIC BRNO.
Změna zasáhla strukturu, informační data i grafickou podobu webu. „Základním požadavkem bylo, aby se z GOtoBRNO.cz stal přitažlivý komunikační nástroj, který na první pohled osloví návštěvníky z České republiky i ze zahraničí,“ dodává Janulíková.
Přehlednost, uživatelská přívětivost a doporučení
Na nové podobě portálu spolupracoval TIC BRNO s odborníky z oboru webdesignu, grafiky a kódování. „Původní verze byla postavena na malých fotografiích a obsahovala abecední seznamy. Našim cílem bylo vyčistit aktuální web od nesmyslného obsahu a udělat ho atraktivnější,“ popisuje Jan Řezáč, uznávaný webový konzultant a autor knihy Web ostrý jako břitva. Informace jsou nyní řazeny do přehledných celků, které doporučují to nejzajímavější, co je v Brně možné vidět, zažít a ochutnat. To vše doplňují také praktické informace o dopravě, ubytování i dalších službách, včetně infocenter.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV