Město Prachatice dosud používalo pro svou vizuální prezentaci městský znak nebo městskou vlajku. Tato prezentace neodpovídala trendům současné doby ani požadavkům na komunikaci s občany a prezentací města směrem k veřejnosti. Proto vedení města usilovalo o vytvoření jednotného vizuálního stylu města Prachatice.
Vzhledem k ceně pořízení, která není zanedbatelná, město požádalo dvakrát o dotaci na vytvoření jednotného vizuálního stylu. Úspěšná byla až druhá žádost v rámci projektu „Prachatice plánují budoucnost“ - Výzva č. 109 z Operačního programu Zaměstnanost.Na základě uvedeného dotačního titulu byla v loňském roce vypsána soutěž o vytvoření návrhu jednotného vizuálního stylu města Prachatice. V pětičlenné soutěžní porotě zasedali tři nezávislí odborníci, kteří mají zkušenosti s tvorbou vizuálních stylů a zároveň s účastí v soutěžích tohoto typu. Zbývající část soutěžní poroty tvořil zástupce vedení města a městský architekt. Porotou vybraný vítězný soutěžní návrh Studia Dipozitiv, s.r.o., projednala rada i zastupitelstvo města. Náklady na vytvoření jednotného vizuálního stylu činí 423.500 Kč vč. DPH, polovina částky bude hrazena z dotačního titulu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV