Nabídky je možné podávat do 27. listopadu, poté o vítězi rozhodne komise, v níž jsou zastoupeni odborníci na vizuální identitu. Na zadávací dokumentaci spolupracovala i Unie grafického designu.
„V letošním roce jsme oslavili hned dvě jubilea: pětačtyřicet let od svého založení a deset let od otevření tropického skleníku Fata Morgana. Tyto dva důležité milníky jsou pro nás impulsem pro vytvoření nové korporátní identity zahrady, jež v sobě skrývá nevyužitý potenciál, který je třeba uchopit a otevřeně nabídnout všem, kdo chtějí vidět, vnímat a naslouchat,“ vysvětluje ředitelka Věra Bidlová a dodává: „Nová identita má za úkol nastavit jasný směr, kterým se chce botanická zahrada jako populárně-vzdělávací instituce 21. století prezentovat.“
Zahrada se dynamicky rozvíjí, již nyní ji ročně navštíví více než tři sta tisíc návštěvníků, kteří přichází obdivovat její bohatství, objevovat tajemství přírody a odpočinout si od ruchu velkoměsta. V malebné zahradě s dvaceti dvěma tisíci druhů rostlin naleznete rozsáhlé venkovní expoziční plochy, Japonskou zahradu, proslulý skleník Fata Morgana s exotickými rostlinami i památkově chráněnou vinici s půvabnou kaplí sv. Kláry. Zahrada pořádá řadu zajímavých naučně vzdělávacích akcí, málokdo si však propojí večerní provázení Fata Morganou, oblíbené výstavy orchidejí a motýlů s vinotékou ve viničním domku z 18. století. I toto by měl nový jednotný komunikační styl pomoci změnit. Dlouhý název Botanická zahrada hl. m. Prahy bude nahrazen kratším Botanická zahrada Praha. Trojská zahrada se tak chce jednoznačně vymezit jako nejvýznamnější botanická zahrada v Praze a celé České republice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: praha1.cz