„Zástupci zhotovitele stavby lidem z petičního výboru podrobně vysvětlili důvody zpoždění stavby, ke kterému došlu především kvůli přeložkám inženýrských sítí, které stavbu velmi komplikují a jsou technicky velmi náročné,“ popsal Josef Novák, radní pro oblast dopravy. Zejména se jedná o přeložky kanalizace, vody a plynu. Stavba Pasecká - Klabalská není jednoduchá dopravní stavba, i z toho důvodu, že se realizuje za provozu. Stavba je složitá i z hlediska rozsahu prací. Obsahuje dva mostní objekty, kruhovou křižovatku, dvě zastávky MHD včetně zálivů, opěrné zdi, přechody pro chodce, přístupové chodníky a cyklostezku. Dodavatel stavby, firma EUROVIA, potvrdil, že posunutý termín 30. listopadu chce dodržet. „To znamená, že k tomuto datu budou dokončeny hlavní stavební práce tak, aby mohly být odstraněny všechny semafory a zlepšila se dopravní průjezdnost a dopravní obslužnost celé lokality,“ vysvětlil Jaroslav Kubáč z Odboru koncepce a realizace dopravních staveb zlínského magistrátu. Drobné dokončovací práce mohou ještě lokálně probíhat, ty ovšem zásadně dopravu již neomezí.
„Pro bezpečí dětí, které navštěvují blízké školy, se urychleně dokončuje chodník. Ten bude sloužit pro bezpečnou pěší trasu do škol. Od prvního školního dne zde budou v ranních hodinách také přítomni strážníci, kteří zajistí bezpečné přecházení dětí. Chtěl bych ještě poprosit obyvatele lokality o trpělivost. Pro zkvalitnění života v této lokalitě jsme vyčlenili 80 milionů korun. Věřím tedy, že po dokončení prací budou obyvatelé určitě spokojeni,“ ujistil primátor Miroslav Adámek.
Další požadavek občanů bylo plné otevření ulice Česká až do doby dokončení rekonstrukce Pasecká – Klabalská.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV