Korunu tomu nasadila komise, když vybrala jako bezpečnostního ředitele bývalého policistu přistiženého při řízení pod vlivem alkoholu (2,39 promile) a následně při překročení povolené rychlosti o 64 kilometrů v hodině, když jel 144 km/h na silnici s povolenou max. rychlostí 80 km/h.
Jak mohl být tento člověk vybrán na tak exponovovanou pozici v DPP? Existuje tu podezření, že byl dosazen na základě osobních známostí. I kdyby tomu tak ale nebylo, samotný výsledek či nevýsledek výběrových řízení vzbuzuje pochybnosti nad Piráty deklarovounou transparentností. Ani členové dozorčí rady dodnes nevědí, jací uchazeči byli přihlášeni a jak se výběrová řízení vyhodnocovala.
"Už chápu, proč náměstek primátora odmítal sdělit dozorčí radě DPP jakékoliv informace k výběrovým řízením do nejvyšších postů v podniku a neměli jsme k dispozici ani jména kandidátů, natožpak nějaké materiály. O transparentnosti výběrového řízení nemůže být řeč, o amaterismu a neschopnosti vypsat a dokončit výběrová řízení pro firmu s více než 11 tisíci zaměstnanci nelze pochybovat. Personální ředitelkou se stala paní, která má zkušenost s řízením jen 250 zaměstnanců a to aby řidiči MHD jezdili bezpečně, má hlídat člověk, kterému 2x zabavili řidičský průkaz, jednou za alkohol a po druhé za velmi vysokou rychlost. To je absurdní. Na jednání zastupitelstva jsme proto zařadili bod požadující audit výběrových řízení," říká Ondřej Prokop, předseda pražské organizace hnutí ANO a člen Dozorčí rady DPP.
O výběru kandidátů rozhodovala tajně komise ve složení náměstci primátora Zdeněk Hřib, Zdeněk Kovářik, zastupitel z Prahy 5 za STAN Tomáš Homola, Ladislav Urbánek jako pověřený řízením podniku a Roman Slanina za odboráře. Ani členové dozorčí rady, ani zastupitelé nemají k dispozici životopisy uchazečů, a to ani těch, kteří vyhráli.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV