Bárta: To si musela stavební lobby mlaskat. Nedělní PR Moravce bylo k nezaplacení

16.09.2013 17:13

Nevím, jak vy, ale já jsem toho názoru, že profesionalita Václava Moravce doznala po nedělním dílu značných trhlin. Dozvěděli jsme se, že dálnice jsou tu drahé, protože tu prý od roku 2007 není koncepce a nejlepším odborníkem je tu stávající šéf ŘSD, vyučený kuchař, David Čermák.

Bárta: To si musela stavební lobby mlaskat. Nedělní PR Moravce bylo k nezaplacení
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vít Bárta

Ne, že by absence střednědobé či dlouhodobé koncepce výstavby na prodražování neměla vliv, ale pan Moravec snad zcela úmyslně nezmínil další příčiny prodražování nejen dálnic, ale všech ostatních dopravních staveb, kterými je ČR vyhlášená. Šizení na materiálu (D47), projektové zbytečnosti (D137), lpění na starých a drahých stavebních metodách, protiprávní vypisování JŘBÚ (Opěrná zeď Suchovršice), falešné vícepráce (vápnění D1), atp. Toto laciné PR pana Moravce je pro stavební lobby a uplacené úředníky určitě k nezaplacení. Člověk totiž při sledování pořadu nabyl dojmu, že je zde vlastně vše v pořádku, a že za vše můžou zdlouhavé výkupy pozemků.

Úplně si dokážu představit, jak generální ředitelé velké stavební pětky zahřálo Moravcovo vystoupení více než poobědní digestiv. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vitbarta.cz

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

návrat Ukrajinců

Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Koudelka (Trikolora): Tajemství Michaila Gorbačova

16:14 Koudelka (Trikolora): Tajemství Michaila Gorbačova

Recenze knihy Jánose Zolcera. Nakladatelství Slovart Praha 2023, ISBN 978-80-276-0579-8, 408 stran.