Ne, že by absence střednědobé či dlouhodobé koncepce výstavby na prodražování neměla vliv, ale pan Moravec snad zcela úmyslně nezmínil další příčiny prodražování nejen dálnic, ale všech ostatních dopravních staveb, kterými je ČR vyhlášená. Šizení na materiálu (D47), projektové zbytečnosti (D137), lpění na starých a drahých stavebních metodách, protiprávní vypisování JŘBÚ (Opěrná zeď Suchovršice), falešné vícepráce (vápnění D1), atp. Toto laciné PR pana Moravce je pro stavební lobby a uplacené úředníky určitě k nezaplacení. Člověk totiž při sledování pořadu nabyl dojmu, že je zde vlastně vše v pořádku, a že za vše můžou zdlouhavé výkupy pozemků.
Úplně si dokážu představit, jak generální ředitelé velké stavební pětky zahřálo Moravcovo vystoupení více než poobědní digestiv.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vitbarta.cz