V některých krajích již proběhly stranické primárky, v ostatních budou kandidátky dokončeny v několika příštích týdnech. Kandidátky KDU-ČSL povedou v mnoha krajích nové tváře, které budou tak reprezentovat významnou generační změnu, kterou KDU-ČSL za poslední tři roky prošla. „Myslím, že z těch známých tváří mnoho lídrů nevzejde. Budeme se naopak snažit nabídnout nové tváře s tím, že ti zkušenější mohou doplnit kandidátku na jiných místech“, říká předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek.
Na volební kampaň má strana připraveno z centrálního rozpočtu ústředí 30 mil. Kč. Tato částka je složena z prostředků, které lidovci v letošním roce dokázali ušetřit a z bankovního úvěru. KDU-ČSL je v situaci, kdy za poslední tři roky splatila významnou část svých dluhů z roku 2010 a tyto dluhy budou plně splaceny v příštím roce. Dalších zhruba pět, maximálně deset milionů korun do kampaně investují jednotlivé krajské organizace, tedy celková částka bude max. 35 – 40 milionů korun.
„V kampani chceme využít naší široké členské základny a našich podporovatelů především pro umístění propagačních materiálů a také pro zapojení do kontaktní kampaně. Je to nejlevnější a nejefektivnější způsob, který se nám osvědčil a je naší největší konkurenční výhodou oproti jiným stranám“, sděluje 1. místopředseda strany Marian Jurečka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kdu.cz