Kvůli formálním nedostatkům byly obě soutěže zrušeny Úřadem na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) a Česká republika bude proto zřejmě nucena nakupovat služby dráž či nevýhodněji, než by tomu bylo u otevřeného tendru.
Jako obvykle ale není na vině špatná příprava zakázek týmu pana ministra Ťoka, ale vnější okolnosti – tentokráte to má být politické zadání ČSSD, aby nezávislý předseda ÚOHS Petr Rafaj co nejvíce komplikoval život ministra dopravy. Kromě toho, že se proti takovému obvinění ČSSD velice důrazně ohrazuje, bychom chtěli panu ministrovi poradit. Nejobyčejnější vysvětlení bývají velice často ta nejsprávnější. Měl by proto zvážit, zda neposílí svůj tým o zkušené úřadníky, kteří mu příště s přípravou podobně složitých výběrových řízení pomohou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k postoji k Ukrajině ve střední Evropě.
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů